Показать сообщение отдельно
Старый 09.08.2012, 11:27   #38
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Історія хвороби:
почав чути неприємний звук в районі резонатора, при огляді виявив що резонатор прижатий правим боком до кузова. Дном ніби ніде не чіпляв, вирішив перевірити подушки. Подушки підуставші але ще живі. Порухав мотором і . Відкрутився болт від поперечини. Закрути новий, помогло десь на 300 км. При рушанні з місця було таке відчуття що щеплення взагалі нема. При огляді майже нічого на побачив, тому на ямі методом обмацування поперечини намацав біля правої подушки тріщину.
Зняли лижу з подушками, а потім поперечину (прикручена тільки на двох болтах). Доречі вона трохи інша ніж у таврії. Короче лопла майже по всій ширині, та ще декілька мали тріщин. Заварили з підсиленням ребра жорсткості. При установці виявили що одна шпилька зарвана в коробці. Висверлювати не стали бо заважає поддон, прикрутили на три болта.
Почіпили лижу. І чудо машина почала їхати назад, раніше мотор так перекошувало, що під гірку назад їхати було не можливо.

Скоро заміна масла з промивкою, свічок, тосолу.
Ніяк не долию масла в коробку (відчуваю що може вилізти боком)

Потрохи пускають масло сальніки, як подумаю про заміну то аж не добре але діватись нікуди - буду замовляти(добре що є і не дорогі).
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.

Последний раз редактировалось Віталій twvet; 09.08.2012 в 11:31.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием