Показать сообщение отдельно
Старый 08.12.2014, 13:38   #19
cj_bionic
 
cj_bionic
 
Адрес: Киев, Харьковский р-н
Сообщений: 1,878
Машина: Kia Mohave 3.0 2012; Bergamont Beluga 2010
Длина: 4980мкм
Диаметр: 25мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Magentis Посмотреть сообщение
Поки що автівкою довольний, потрошки привикаю, хотя вже вспів взнати шо з розширувального бачка може гнати Тосол, раптово можуть десь подітись холості оберти (певно секс з клапаном ХХ буде постійним ), взнав про реле під панелю, від якого також раптово пропадає "+" (хотя завдяки йому купив новий комутатор, бо першим ділом коли заглох подумав на нього).
З мінусів:
- Не працює спідомерт (одометр пробіг рахує, а стрілка спідометра не ворушиться, тільки клацає там шось)
- Не працює Економетр (шлангочка дбайливо завязана у вузлик)
- Не працює обігрів заднього скла. (заміна скла - без варіантів)
- Тече вище згаданий розширювальний бачок (Пробку поставив нову Лузар - не помогло. Жду порад)
- Тіче лівий ЗТЦ (на днях заміню)
- Не тримають амортизатори "ляди"
Бачок та кришку треба замінити. В мене вже другий рік без проблем стоїть. Раніше теж гнало.
Плюс на реле - замінити колодку можливо треба. А може справа у контактній группі замка.
Клапан ХХ - я 2 чи три різних міняв, якщо все правильно затягнути та лити нормальний бенз без сірки (на КЛО в мене жиклер клапана миттєво забивається) - то будет все норм.
Зтц треба міняти, а краще у парі.
__________________
cj_bionic вне форума   Ответить с цитированием