Цитата:
Сообщение от Kvarz
Однозначно лучшего. Однако, это все-таки скорее частности, правда  ?
Кто даст гарантию, что при повышении СС до 12, тавроблок не откроет течи? Что голову не поведет? Что клапана выдержат? Что поршня не прогорят?
А ведь даже в стоке, этих проблем с головой  .
А такого расхода как у Игоря, можно добиться и на стоке. Может чуть не так гарцуя, более степенной, спокойной ездой.
|
гарантій, я думаю, ніхто не дасть
або якщо хочете - я можу дати. Що якщо будете лити пропан в мотор під 92 бензин - то ГБЦ помре швидше, аніж при роботі на бензині.

якщо люди ризикують (і ресурсом двигуна теж!), використовуючи нештатне паливо - чому б не резикнути з доробкою мотора?
тим паче що мемз, "завдяки" інженерам-розробникам, має здоровенне поле для роботи, і ціна питання порівняно невелика.
Особисто я ризикнув, на двох набагато дорожчих моторах. В принципі результат мене влаштовує, більше того - в одному з випадків я б хотів піднятися до СС 14, але тут вже потрібні поршні під замовлення, а то є дорого. Може колись іншим разом.
яких гарантій чекають люди, свідомо порушуючи правила експлуатації двигуна?
Або тоді вже не газ заправляйте, а хоча б 98 бензин, або біоетанол якийсь.

І ОЧ трохи нижче, меш ніж 100, і набагато більша здатність відбирати тепло від ГБЦ на такті впуску. Житиме довше, ніж на газу.