Показать сообщение отдельно
Старый 15.02.2015, 15:24   #2167
Lambert
 
Lambert
 
Адрес: Київ, Борщагівка
Возраст: 44
Сообщений: 3,108
Машина: ZAZ 1142 903cc 1995
Длина: 2810мкм
Диаметр: 37мм
Отправить сообщение для Lambert с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Kvarz Посмотреть сообщение
Однозначно лучшего. Однако, это все-таки скорее частности, правда?
Кто даст гарантию, что при повышении СС до 12, тавроблок не откроет течи? Что голову не поведет? Что клапана выдержат? Что поршня не прогорят?
А ведь даже в стоке, этих проблем с головой.
А такого расхода как у Игоря, можно добиться и на стоке. Может чуть не так гарцуя, более степенной, спокойной ездой.
гарантій, я думаю, ніхто не дасть
або якщо хочете - я можу дати. Що якщо будете лити пропан в мотор під 92 бензин - то ГБЦ помре швидше, аніж при роботі на бензині.
якщо люди ризикують (і ресурсом двигуна теж!), використовуючи нештатне паливо - чому б не резикнути з доробкою мотора?
тим паче що мемз, "завдяки" інженерам-розробникам, має здоровенне поле для роботи, і ціна питання порівняно невелика.
Особисто я ризикнув, на двох набагато дорожчих моторах. В принципі результат мене влаштовує, більше того - в одному з випадків я б хотів піднятися до СС 14, але тут вже потрібні поршні під замовлення, а то є дорого. Може колись іншим разом.

яких гарантій чекають люди, свідомо порушуючи правила експлуатації двигуна?

Або тоді вже не газ заправляйте, а хоча б 98 бензин, або біоетанол якийсь. І ОЧ трохи нижче, меш ніж 100, і набагато більша здатність відбирати тепло від ГБЦ на такті впуску. Житиме довше, ніж на газу.
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you
Lambert вне форума