Да, датчик температури вкручується в лійку.
За обігрів дросселя варто ще подивитися. Наприклад у мене обігрів дросселя вже електричний. А шланг іде прямий без відгалужень на обігрів.
В карбюраторній там просто пряма площадка яка і проситься просвердлити дірку під дачтик, в інжі звісно дірка ця є.
У мене була така ж фігня. Лейку не прислали. Але мені дешевше було набрати мужика що продавав комплект інжа і він мені вислав цю лейку (і пластик двигуна, і ще дещо, хотів зажати).
Якщо будеш цю лейку доробляти, то обов'язково зачисть старі місця від прокладки і купи нову.
В запоріжжі це дуже дефіцитна прокладка і є тільки в магазині ЗапчастиниЗАЗ на кінотеатрі космос. Більше я ніде не знайшов її.
Кстаті в цьому ж магазині є комплекти для переходу на ланосовський термостат. А там дивись сам що простіше для тебе і дешевше...
_________________________________________
Я досі у себе не можу побороти глохнення на ХХ.
Причому глохне на ХХ тільки якщо машина прогріта і двигун був заглушений на 5хв і більше
Наприклад поїхав кудись, двигун звісно прогрівся. Заглушив автомобіль, пішов кудись на 5хв і більше. Коли повертаєшся, заводиш - заводиться ідеально, ХХ тримає. Починаєш виїжджати (зі стоянки, з двору тощо) і коли переходиш на ХХ то двигун глохне. Якщо проїхатися, дати двигуну обертів на пару сот метрів, то перестає це. Провальчик малеький який з часом уходить.
У мене таке саме було в карбюраторі доречі. Якщо двигун гарячий постояв, заводиш, і спочатку був поганий ХХ поки двигун не покрутиться добряче, як будто провентилюється нормально.
Це у всіх так в інжі чи тільки у мене?