+1 до механіка.
Що от ОТСЕЧЕК, Варіаторів, тощо - все до фізики горіння пропан-бутану та надлишкового тепла. Завод вкрай не рекомендував гратися з ГБО на серії 20 клапанних двигунів-причина вище. (EA888 в залізі пережива ГБО набагато краще особливо gen 3.0 і вище), але не по системі подачі суміші, а ще краще ЕА211 зі сМетаном - рідні браття)
Що до варіатора ГРМ, є в не таврії домашня А4 B7 там і фотозвіт але варіант з хардом, коли зносились зірочки розпредів
tuc. Тобдо до 200 баксів варатора з цепочком додались ще й вони. Проявляється на яких пробігах? Та хз, фонендоскоп до вух та слухати задницю клапанної кришки (що біля моторного щита) на холодну.
А так я б для "надйожного сна" поліз би спочтаку до зливнго мастильного патрубка з турбінки, хз шо за шмурдяк до двигуна лили, а з нинішньою температурою дай боже шоб все чистенько було...
Плюс для любознатільних - перевірив бі всё подушки силового (бічні на потьоки якщо гідрашки ще живі), а лобову на цілісність - бо рве її при "навалєваніїї часом" і обпиює патрубок випуску на турбіні як болагркою...