Електроліт справді кипів, тільки дрібними бульками, але температуру я вказав у приміщенні, корпус акумулятора був ледь тепліший, ніж підлога. Струм на амперметрі зарядного після четвертої години впав до 1 Ампера і коливався біля цієї цифри. 0,5 А там не було і близько, отже повного заряду він не досяг, але 16,8 В мене злякали і я його відключив. Коли торік заряджав його прямо на машині, було не до контролю, і в гаражі було +35-37, а булькав може й сильніше. Коротше, я його не спалив, бо стартер він потім крутив шустро (настроювали карбюратор і заводив за день кілька десятків разів).
Для чистоти експерименту хотілося б цим зарядним позаряджати інший акумулятор, не кальцієвий, і подивитися на напругу.
Последний раз редактировалось mysh; 19.03.2018 в 22:43.
|