Цитата:
Сообщение от Hasker
Я розумію, що получається все ідеальне але чомусь багато жере. Але нажаль це факт... Інакше б я не реєструвався і не питався у решти в чому проблема...
Я тягну підсос і виїжджаю, поки доїду до рівної дороги, (400метрів ям) запихаю підсос до кінця, і їду.
Трамблер моторист перевіряв знявши його та дивився чи не постарались контакти або ж не закисли.
МЗ - момент запалювання? Він його не виставляв, лише дивився до ременю грм, сказав, що виставлено правильно (як для газу 7 °чи 10 °, не згадаю точно)
Щодо пробігу, буває і таке, що їзджу по 2 км.
Але на момент заміру бензини їздив по 10 км в один бік, потім назад 10 км.
Живу у Львові, місто не маленьке.
|
Які контакти можуть стертись в трамбі??? Там навіть і окислення на бокових та на бігунку для іскри не проблема. Друге діло- резистор в ньому.
По ременю, чи мітках? На ремені нема нічого, крім зубців, далі- під час руху, МЗ регулюється класичною методикою, про яку в Ремонті всі уже і писали, і читали.