Показать сообщение отдельно
Старый 08.10.2020, 14:26   #8
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,209
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27020мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Прошу пробачення в GAS з срач в його бортовику, але як завжди розумна думка прийшла з запізненням, то мушу озвучити.

Цитата:
Сообщение от redpas Посмотреть сообщение
Это печально. Перечитайте внимательно что я писал. Вообще ни имеет никакого значения попарный или нет впрыск.
В постах вище була описана методика калібрування БК, тобто пустий бак до повного і по закінченню бензину пишемо в БК скільки проїхали. Тут все правильно, але є одне але, якщо тип вприску на авто попарнопаралельний, а в БК він стоїть як фазований, то після калібрування БК середня витрата і кількість потраченого бензину буде показувати добре, але миттєва витрата буде відображатись в два рази меньшою, тому що при загальному кабілібруванні БК собі порахує продуктивність форсунки в два рази меньшою, тому величину миттєвої витрати треба множити на два.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием