Цитата:
Сообщение от Michurin
Ну, тут все логічно - динаміка погіршиться і саме в той момент, коли ви її будете потребувать. Економайзер відкриває клапан тоді, коли розрідження у впускному колекторі падає, тобто, коли при невеликій частоті обертання КВ ви сильніше натискаєте на газ, тобто, різко розганяєтесь. То ж економить можна і не глушачи жиклер - плавне натискання на газ, плавний розгін і економайзер не відкривається. Для такого стилю водіння певний час на Славуту люкс ставили панель зі стрілочним економайзером, щоб було видно, яке розрідження в колекторі.
|
Спасибо за ответ. У меня к стати на таврии тоже стоит панель со стрелочным экономайзером. Ну а за счет разряжения топливо же может подсасывать не нажимая резко на педаль.? У меня четыре клапана которые ставятся по диафрагму эмр и не один из них не держит нормально. Уже надоело с ними играться. Поэтому и задумался может проще совсем его заглушить.? Но не хочется терять динамику. На сколько ощутимей разница с работающим эмр и без него.