Цитата:
Сообщение от Aleks2
У меня четыре клапана которые ставятся по диафрагму эмр и не один из них не держит нормально. Уже надоело с ними играться. Поэтому и задумался может проще совсем его заглушить.? Но не хочется терять динамику. На сколько ощутимей разница с работающим эмр и без него.
|
Да, підсмоктуватись може. Як впливає на динаміку - не перевіряв, ніколи не глушив. Ну, раз є 4 клапана, то можна попробувать один якийсь довести до ума чи переробить на більш надійну конструкцію. Я, наприклад, замість шарика клапана в розпилювачі ускор. насоса собі поставив гумовий конус з голчастого клапана. Вприск став стабільним, бо з розпилювачами теж мучився, не тримав зворотній клапан і при розгоні динаміка не подобалась. То і тут може щось таке придумать?