Ставив я на свою таврію моноінжектор з опеля-кадета і все нормально працювало.Перероблювати там багато не треба.Перехідна плита це єдина річ яку замовляв на заводі,все інше стає на штатні місця(датчик температури, лямбда-зонд,безонасос).ДТОЖ вкрутив на місце штуцера в впускному колекторі(місце те саме шо й кадетах),лямбду в штатне місце методом вварки гайки в штани,бензонасос підвісного типу з того ж кадета або вектри .Функцію ДПК виконує штатний датчик хола,так як корекцію запалювання робить комп(мозги) то треба викинути ценробіжний механізм з трамблера(якщо ні то тяжко виставити запалення).Лямбду ставив з підігрівом (донор Фольц-Пасат) бо в штатному місці опельовска лямбда погано прогрівається (в кадетах стоїть в випускному колекторі)і дає не точні дані по суміші.Враженя супер:заводиться зимою класно.двигун працює рівно навіть на слух якось не так як на карбі,розгін і тяга кращі.А далі накраще.Як і в будь-якому лікуванні є побічні ефекти то так і в даному випадку.Донором як виявилось пізніше був кадет 1.4 тому було замічено шо розхід палива трохи більший як очікувалось,треба або мозги від 1,1-1.2 або прошивати ті шо є.Пробував шукати та без результату з прошивкою тоже туго в неті нічого ненайшов (може погано шукав).Тому якщо є бажаючий змінити прошивку поможу з моніком. Так,ніби все написав.
Последний раз редактировалось VITEKV; 07.03.2011 в 14:44.
Причина: орфографія
|