Дачнику.
Та все правильно - по рівню буде виставлено найбільш точно, тим більше, що інженери ДААЗа нарешті його виміряли і розсекретили, але я погоджуюсь з СБорисов:
Цитата:
Сообщение от СБорисов
Абсолютно согласен, но предварительная установка, например после замены иглы или поплавка.
|
Тому ІМХО - оптимальний варіант: штамповки від прес-форми паралельні до розєма кришки, коли кулька невтоплена, а язичок лиш торкається до неї(клапан само собою закритий!), язичок поплавка горизонтальний, рівень бензину без поплавків 25 мм від верха. У мене при цьому між поплавком і прокладкою при невтопленій кульці був зазор близько 4,5 мм на заводському клапані і так само я відрегулював на Унікарі. Отож, для "правильного" клапана всі варіанти рівноцінні, але основний критерій - рівень палива у поплавковій.