Нема зараз часу розбиратись то спитаю
1.А чи можливо перед запуском двигуна коли пише "заводь" змінити параметри октанкоректора, ну наприклад для запуску на більш пізньому вуглі запалення чи нада вносити в графік вугол?
2.а якшо я відключу МПСЗ а буду їхати на аварійному варіатні тільки з комутатром, шо нада зробити БК шоб не пошкодити
3.Відключення в БК підтримки вказаних оборотів холостого ходу дасть можливість настроїти запалення за допомогою стробоскопу чи іншого методу(Стоїть Астро там загораеться світлодіод за яким можна виставити запалення).
4. чи можна за допомогою БК настроїти правильно запалення без стробоскопа, і як
5. знизив за допомогою БК обороти ХХ з 850 до 800 попрацювала на холостих пів хвилини поїхав, став- обороти всерівно 850, пробував зняти підтримка заданого ХХ , результату ніякого всерівно 850-+20 обертів скаче
обороти на карбі накручені були до 750-800мах.
спасибі
__________________
Вінницькі тавроводи настільки сурові, що банять модераторів!
Вже не Моя SLIVKA
Последний раз редактировалось SLIVKA; 15.03.2011 в 15:16.
|