Показать сообщение отдельно
Старый 25.03.2011, 13:23   #5
Слава
Очень давно не заходил
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 48
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от SLIVKA Посмотреть сообщение
Насилу настроїв нормально систему запалення і ХХ довго грався з БК і стробоскопом
МПСЗ радуе, незнаю як з розходом, але поки доволен, порадував і многоіскровий режим
зараз розібрався з вуглами, але цікавить чому максимальний вугол на ХХ-40град, чому такі цифри настройки 5 град мін вугол, ще зусрічав 65 і 70 градусів.
хочеться почитати звідки ці градуси вилазять і чому на стандартному трамплері мах впередження град вроде 27-29 в залежності від модифікації
я розумію що вроде як все привязано до фаз газорозподілення але хочеться побачити графіки, вугли і т. д. пошук перелопатив інформації небагато
дякую
40гр на ХХ,это для того чтобы удерживать ХХ в заданном диапазоне оборотов,тоесть в зависимости от температуры двигателя и нагрузки угол может изменяться в диапазоне от 5 до 40гр.
для рабочих графиков максимальный угол 70,
в траблере два графика центробежный и вакуумный ,они сумируються
востальном LOCOS все сказал
Слава вне форума  
0 (0)