Дивлячись, що вважати підвищеними обертами. При роботі з невеликим навантаженням до 2000 об/хв. працює система ХХ і перехідна система і коли, навіть, вступає в роботу головна дозуюча, з системи ХХ і перехідної с-ми продовжує розпилюватись пальне, так що до середніх обертів вплив системи ХХ і перехідної с-ми досить відчутні. Крім того, при сильному нагріві карба випаровується бензин з камери ЕМР і насоса-прискорювача. Не раз бачив, знімаючи кришку карба на нагрітому двигуні, як з отвору клапана ЕМР у поплавкову камеру досить швидко виходять бульбашки - випаровується бензин. Тому якщо клапан ЕМР відкривається, то певний час до головного жиклера з камери ЕМР смокчеться пара бензину і збіднює суміш. Отже, проблема не тільки в перегріві системи ХХ, а в перегріві всього карба, а відєднання підігріву ХХ цей перегрів зменшує.
|