По поводу тарування жикльорів: жикльори карбюраторів, які випускав Ленкарз (тепер Пекар)-для Волг, Запорожців, Москвичів та ін. маркувались за пропускною здатністю води. В Веберах і Озонах - маркування за діаметром. А от у Солексах - знову за пропускною здатністю, але не води, а нєкой жидкості

, ізобутан чи що? Не памятаю, але кому цікаво-можу пошукать у літературі. Але пропускна здатність жиклера для цієї рідини досить точно співпадає за АБСОЛЮТНОЮ ВЕЛИЧИНОЮ з діаметром жиклера, виміряним у сотих міліметра при умові відсутності шероховатостей, заусенок в каналі жиклера, правильних фасках на каналі і т.д. Так що ІМХО, оскільки все так складно, то найкращий варіант - заводський жиклер з надійного б/у карба. Так гдє ж єго взять?! До речі, у мене є 97,5, розсвердлений до 1 мм. Під час чергової розборки карба поставлю, попробую, якщо до того часу не знайду готового "сотого".