Показать сообщение отдельно
Старый 21.06.2011, 20:35   #14
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

І порулили в гараж ZTVR Custom

почали всьо розбирати, для зручності роботи взагалі зняли капот…. А потім була знята ГБЦ в зборі з
впуском і випуском і все повністю розібрано.










Шо було зроблено:
1. Портінг каналів ГБЦ : впуск 29 мм, випуск 27 мм, з подальшою поліровкою
2. Портінг каналів впуску, 31 мм від ресівера з плавним завуженням до ГБЦ, з подальшою поліровкою
3. Портінг каналів випускного колектора, точний розмір навіть не знаю… але знялось дуже дофіга металу, і всі виступи, які особливо в крайніх каналах були просто величезні….
4. Ну і відповідно переборка ГБЦ, притірка клапанів, заміна всього шо тільки можна, промивка і т.д….
5. Зборка всього, стиковуючи всі канали і підганяючи прокладки
6. Поки все було розібрано, зняли форсунки і промили їх, спочатку здалося шо вони пшикають майже ідеально, але після двох циклів промивки вони стали пшикати на багато краще + заміна уплотнітельних колець.
7. Заміна роліка ГРМ , помпи, антифризу, свічок
8. Ну і повна зборка ГБЦ, регуліровка клапанів, і установка всього на машину
9. Ше поки робилася ГБЦ, були прокачані тормоза і замінена тормозна рідина, і ше декілька мелочей по обслуговуванню, тіпа доливки масла в КПП через тросік спідометра, чистки дросельного вузла і т.д…
Kritik вне форума