Показать сообщение отдельно
Старый 08.08.2011, 09:31   #2001
Слава
Очень давно не заходил
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 48
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от vishnujana Посмотреть сообщение
Нарешті й я щось напишу.
Спочатку МПСЗ не дуже гарне враження склало, я так зрозумів що в мене трохи є якась проблема з карбюратором, але повернувшись на 95-й бензин машина знову почала чудово себе вести.
Якось по дорозі на Черкаси трохи на ходу налаштував наклон та поправку ДАД октан-корректор виставив -5.
Що можу сказати?
Вчора приїхав з поїздки у Львівську область це 660км в одну сторону, звісно з Славути БМВ не стало, але в гору йде нормально що на великих обертах, що на низьких. Якщо їхати зі швидкість 90км/год то розхід пального близько 5л/100км при повністю завантаженій машині, при швидкості 110км/год приблизно до 7літрів.
З мінусів це якщо нажимаєш педаль акселератора в пол і в гору машина йде, то цокіт в моторі не припиняється навіть якщо запалення ставити -7 чи ще менше, може воно так і треба, але таки сподівався на краще.
Дякую за увагу.
чтоб небыло цокота при педали в пол,обрати внимание на каких оборотаз и расходе это происходит, уверен что это 16 расход, вот именно на этом расходе и оборотах нужно опустить точки на графике,до бездетонационного режима работы, и потом когда откатаешь такой график по нему сделай бензин 2 и уменьши на нем графики еще на 2-3 гр и если и появиться детонация,то тумблер решит вопрос
Слава вне форума  
0 (0)