Показать сообщение отдельно
Старый 20.09.2011, 22:37   #9
W-r
 
W-r
 
Адрес: Київ
Сообщений: 404
Машина: Slavuta 1.2L
Длина: 4220мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

влітку був випадок, пропав холостий хід, доїхав на підсосі. чистка карба і заміна повітряного фільтра

на 40 тис. змінив моторну оливу - на Леол 10w40 виробництва Лебединського нафтомаслозаводу (100 грн за 4 л). масляний фільтр Mann+Hummel (дуже схоже що дійсно Німеччина, 35 грн), паливний фільтр (Росія, 5 грн)

ще щось періодично поскрипує під капотом при повороті керма, причому це проявляється на добре прогрітій машині. грішили на люфт у лівому наконечнику рульової тяги. замінили на той який дешевший був на ринку (45 замість 90 грн). наче і добре запакований, з голограмою, папірець ЗАЗ всередині, зовні різниця лише у відсутності виштамповки ЗАЗ. виявилось що всередині недорізана різьба, та й сам він трохи не такий. але змінили, наче все нормально. після цього за сходження довелось викласти ще 180 грн. може на 40 тисячі воно й не було зайвим

ще купив пістонів у карти та кріплення вставок з тканини
__________________
і повіє огонь новий з Холодного Яру

Последний раз редактировалось W-r; 20.09.2011 в 23:23.
W-r вне форума   Ответить с цитированием