Найкраще зняти повітряний фільтр і подивитись, чи при пуску взагалі привідкривається пов. заслонка. Якщо так, то наскільки? На непрацюючому двигуні повністю витягніть підсос і за допомогою штока діафрагми (має вигляд букви Г) пускового привідкрийте пов. саслонку. Утворена щілина має бути близько 3 мм. По описаних вами ознаках у вас явно перезбіднення через великий зазор. У мене такі ж симптоми з'явились після заміни діафрагми пускового, зазор став близько 5мм, довелося регулювати (на камері пускового є гвинт з гайкою. Відпускаєте гайку, крутите гвинт до одержання потрібного зазора, який зручно мірять свердлом відповідного діаметра, законтрогаюєте. Якщо чесно, я собі виставив, якщо не помиляюсь, 3,5мм, бо при 2,7 суміш перезбагаувалась).
Последний раз редактировалось Michurin; 25.10.2011 в 21:55.
|