Тема: ТОРМОЗА
Показать сообщение отдельно
Старый 22.11.2011, 00:56   #160
Petya
 
Адрес: Киев
Сообщений: 216
Машина: 1102 1.1 ГБО 2001
Длина: 1050мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

Вибачте за елементарні питання (відповідей на форумі на них не бачив, шукав, читав перед тим як подати голос).
Справа така: заміним лівий супотр на таврії (авто 2000 року), бо в старому поршень не хотів повертатися назад і відпускати колодки, колесо було заторможене. Супорт "АТ" (поки прокачував його злизав звичайним ключем на 8 грані з спускного штуцера грані; метал г__но; поставив штуцер зі старого супорта). Коли прокачував томозний контур лівого колеса, супорт був ще не встановлений на місце. Допоможіть розібратися в таких питаннях, наперед вдячний.
1. Чи достатньо прокачати лише замінений робочий тормозний циліндр? Не всі колеса?
2. Якщо під час прокачки були повітняні бульки в бачку (задня половинка), то ймовірно, що повітря портрапило в інші контури?
3. На авто я проїхав близько 1тис.км після покупки, на вигляд гальмівна рідина нормального кольору, чи справді перевіряють придатність ТР (ТЖ) методом: якщо горить?
4. Скільки потрібно спускати ТЖ з штуцера випуску повітря, після того як повітряні бульки припинилися? Бо ж повітря може залишитися в магістралі? А скільки при заміні ТЖ?
5. В якому порядку прокачувати контури? В мене ГТЦ не такий як в мануалі є фото, можу дати схему магістралей.
http://depositfiles.com/files/40prtmr5d
Задаю такі питання тому, що після поведеної заміни і прокачки лівого тормозного циліндра, педаль гальм м'яка, а гальма з'являються тільки після 3-4 розу її натискання. Раніше гальма були просто супер "закопувалась". Фланець ступиці і відповідно гальмівний диск нового зразка, круглий без "ушей" під 6 болтів. А от колодки як я тут дізнався про напрям скосу,в мене поставліні не правильно, але на них це ніяк не відобризилося, так як і на процесі гальмування.
Мої висновки: в системі повітря, але не маю помічника на тривалий час, крім того, не знаю чи відкрутяться всі решта три спускних штуцера - тут начитався.
Придбав Таврію для душі (хочу розібратися в автомобілях власним розумом, руками і допомогою колег по нещастю, г-г-г), а тому поради тобі на СТО не цікаві. Дякую. Вже 2 тижні читаю форум, мануали читав теж, прошу не ображати.
Petya вне форума   Ответить с цитированием