Цитата:
Сообщение от Petya
4. Скільки потрібно спускати ТЖ з штуцера випуску повітря, після того як повітряні бульки припинилися? Бо ж повітря може залишитися в магістралі? А скільки при заміні ТЖ?
5. В якому порядку прокачувати контури? В мене ГТЦ не такий як в мануалі є фото, можу дати схему магістралей.
|
Якщо Ви на клапан випуску повітря (штуцер) одягли непрозору трубку, то прокачуєте до тих пір, поки в ємкість для збору рідини не перестануть виходити бульбашки (побачите). А якщо трубка прозора, то Ви бульбашки бачитимете при виході з клапана. Перестали йти - колісне гальмо прокачане. Судячи по гальмівних трубках, що відходять від ГТЦ (як вони закручені), можна зробити висновок, що на авто ставився ВУТ. Швидше всього, контури працюють по стандартній заводській схемі. Так що прокачувати гальма, як вже тут писали.
Цитата:
Сообщение от Petya
А що означає прокачати ГТЦ? Як? Половину?
|
Коли Ви впевнені, що в контур, де нічого не міняли, не потрапило повітря, то можна лише прокачати той контур, де проводився ремонт. Не знаю, чи перевіряють гальмівну рідину таким способом, про який Ви написали. Якщо є сумніви - краще замініть.
Цитата:
Сообщение от alex_zp_ua
знатоки, вам вопрос!
[черный ящик в студию]
лампочка ручника может гореть потому, что проблема с задними колодками?
или проблема только в датчике под ручником?
|
Якщо не помиляюсь, коли лампочка гальма стоянки загоряється при гальмуванні, то це означає, що задні гальмівні колодки вже зношені до краю (поршеньки рухаються до межі, і рівень ТЖ в бачку падає аж до спрацювання датчика) (в "стандарті")..