Показать сообщение отдельно
Старый 23.05.2012, 22:44   #11
L@RT
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию

самі ні,відправляли в Київ на ремонт-доводку(я їх 2 власник)яку отримав інфу про них таку і викладаю.
плаза буде асфальтовий варіант.
все що було в наявності те й поставили щоб пошвидше виїхати!!! машина з боксу виїхала тільки в день прописки))))))) так що про якісь налаштування навіть мови не могло бути-ще й всю гонку проїхали без розвалу(все було зроблено на око)))))
так побудова правильної ходової в майбутньому,зробляться правильні корпуси і можна буде бавитись з налаштуваннями.
40 кг по жорсткості практично гравійні бойові пружини(це разом з хелпером)
задній ваз аморт має і відповідно більший хід ,здається на 4 чи 5 см менший чим справжні бойові гравійні аморти.
превілегія зараз в побудові максимально похожої до справжньої бойової підвіски для ваз це в плані ходу підвіски.а далі будуть всі решта налаштування по ходовій.
як говорив один дуже серйозний чоловік(головний механік в бувшій команді Ростоцького) правильна налаштована ходова це практично 60% успіху на гонці!!!
  Ответить с цитированием