Показать сообщение отдельно
Старый 24.06.2012, 22:28   #5
nazar_ko
 
Адрес: Львів
Возраст: 46
Сообщений: 56
Машина: Славута 1.2 люкс, карб
Длина: 1020мкм
Диаметр: 0мм
Отправить сообщение для nazar_ko с помощью ICQ
По умолчанию

шість днів часу та 500 км пройденого шляху без жодного вищезгаданого випадку щоб машина заглохла дозволяє мені із упевненістю сказати що я вилікував проблему.
все почалось з того що я перечитав всю тему в черговий раз а раптом щось пропустив. і зауважив що у пана chig проблеми почалися після того як він поставив нові свічки Denso. цікаве співпадіння що і я перед тим купив ті ж самі свічки Denso. можна подумати до чого тут свічки адже це похідна після комутатора та котушки запалення. і неможуть усі чотири свічки в один момент перестати давати іскру... та дивимось далі:
маркування свічок щось типу W20EP- і ще якісь букви. точно не скажу бо свічки в машині, не можу точно подивитись. якщо не забуду то завтра уточню. та з впевненістю можу сказати що у маркуванні після числа "20" лише дві буковки і букви "R" точно немає. буковка "R" (або її відсутність) означає наявність резистора.
і щось я собі так міркую що ті свічки створювали в електричній мережі якісь електрозбурення що в певний момент глушили сигнал датчика холла, після чого комутатор просто відключався.
минулого тижня поставив старі запасні свічки і нормально з'їздив на них у карпати на вихідні. в сумі 320 км по трасі, з яких 100 км по горах вверх і вниз, серпантини. витратив 18л 95-бензину.
розхід 18л/320км = 5,6 л/100км. непоганий розхід як на старенькі свічки

chig, ви міняли свічки? якщо ні, то поміняйте на НЕ Denso і будь-ласка відпишіться про результат
nazar_ko вне форума   Ответить с цитированием