Показать сообщение отдельно
Старый 01.07.2012, 14:18   #2018
ГОРЕЦЬ
 
ГОРЕЦЬ
 
Адрес: бандерштат
Возраст: 49
Сообщений: 699
Машина: танкопикап 1,3і
Длина: 12270мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Значиться так. Надаю зняті покази на всіх запитаних режимах. Спроба підключити до стенографування дружину з тріском провалилась, оскільки в силу жіночої уважності вона постійно відволікалась, а при наборі шіидкості (дорога гірська) дисплей БК її цікавив найменше. Допоміг відеозапис з мультидисплея БК.
Тестова машина таврія-пікап (34 тис. пробігу), двигун 1,3 інжектор, прошивки заводські, каталізатор присутній, середній розхід у змішаному цикілі (50%) - 6,5 л.

Вимкнена передача (темп повітря +28, на вході колектора +42, двигуна +80):
Холостий хід 900об. - 1,25 л/год, паливоподача GobXX - 110, збільшена для запобігання характерного провалу в режимі переходу на Х.Х.
2000 об. - 2,8 л/год;
2500 об. - 3,55 л/год;
3000 об. - 4,15 л/год;
3500 об. - 4,75 л/год.

На ходу. Дорога не ахти, але з більш-менш прямими ділянками без видимих нахилів та за відсутності вітру.
2000 об. (5 передача, швидкість 59-60 км/год) - 4,75 л/100 км (2,85 л/год);
2500 об. (5 передача, швидкість 75-77 км/год) - 4,75 л/100 км (3,60 л/год);
3000 об. (5 передача, швидкість 89-90 км/год) - 4,80 л/100 км (4,35 л/год);
3500 об.(5 передача, швидкість109-110 км/год)- 5,60 л/100 км (5,10 л/год);
Зверніть увагу, що на пікапі ГП з іншим передаточним числом і аеродинаміка "цегляна", тому для звиклотаврій швидкість треба перерахувати, а збільшення витрати після 80 км/год повинно відчуватись трохи менше.
Все чисто суб'єктивно, але і тут проглядається тенденція, що за швидкості більше 80 км/год опір повітря починає жрати зайве пальне.
__________________
Si vis pacem - para bellum

Последний раз редактировалось ГОРЕЦЬ; 03.07.2012 в 15:22.
ГОРЕЦЬ вне форума