07.08.2012, 10:57
|
#1
|
♂
Адрес: Черкаська обл. Шевченків край
Сообщений: 351
Машина: Славута 1,2S 2003 г.
Длина: 2870мкм
|
Цитата:
Сообщение от sonydv
Всем привет. У Меня такая пробема купил таврию 1102 1,1 93 г. (карб) (на зажигании есть дополнительное реле) решыл проверить проводку так как панель предохранителей немного оплавлена. Вытащил все провода из панели предохранителей думал назад по схеме собиру короче говоря ничего не получается уже разные схемы брал всеравно разобратся немогу. может потскажете по простому какой провод и от чего к какому предохранителю подключить.   Даже брал с этого форума схему и всеравно немогу разобратся.
|
Верхній ряд запобіжників
№ запобіжника. Сила струму, А. Ланцюжок, що захищається:
1 - 7,5 - Ближнє світло правої фари 2 - 10 - Ближнє світло лівої фари, задній протитуманний вогонь 3 - 7,5 - Дальнє світло правої фари, контрольна лампа дальнього світла в комбінації 4 – 10 - Дальнє світло лівої фари, реле протитуманних вогнів, протитуманний вогонь 5 – 5 – Лівий передній і лівий задній габаритні вогні, освітлення номерного знака в лівій задній фарі, освітлення комбінації приладів 6 – 5 – правий передній і правий задній габаритні вогні, освітлення номерного знака в правому задньому ліхтарі 7 – 20 – електродвигун опалювача 8 і 9 – не задіяні.
Нижній ряд запобіжників 10 – 7,5 – патрон включення переносної лампи, сигнали «стоп». 11 – 10 – реле-переривник покажчиків повороту і аварійної сигналізації, контрольні лампи включення аварійної сигналізації і покажчиків повороту, лампи покажчиків повороту. 12 – 15 – електродвигун вентилятора радіатора, датчик включення вентилятора. 13 – 5 – плафон салону. 14 – не задіяний. 15 – 7,5 – звуковий сигнал, підкапотна лампа. 16 – 7,5 – лампи світла заднього ходу. 17 – 7,5 - реле-переривник покажчиків повороту і аварійної сигналізації, контрольні лампи включення аварійної сигналізації і покажчиків повороту, лампи покажчиків повороту. 18 – 7,5 – мотонасос омивача вітрового скла, покажчики рівня палива і температури охолоджуючої рідини, контрольні лампи аварійного тиску масла і недостатнього рівня гальмівної рідини.
Рухаєтеся від протилежного. Скажімо, знайшли на фарі контакт нитки ближнього світла – один щуп омметра на контакт, а іншим щупом перебираєте проводи в салоні, що йдуть до блока запобіжників…
__________________
Последний раз редактировалось Vasyl 1960; 08.08.2012 в 16:49.
|
|
|