Показать сообщение отдельно
Старый 08.08.2012, 20:56   #19
W-r
 
W-r
 
Адрес: Київ
Сообщений: 404
Машина: Slavuta 1.2L
Длина: 4220мкм
Диаметр: 29мм
По умолчанию

На 60ти тис довелося викласти грошей: з машини сильно закапала олива. Зразу подумали на заднiй сальник колiнчастого валу, але оскiльки була вiрогiднiсть обiйтися малою кров'ю, та точно не відомо звідки інтнсивніше капає спочатку вирiшили позбутися пiдтiкання з-пiд бензонасосу. Поставили новий iталiйський бензонасос BCD на герметик, помили двигун, але з-пiд машини так само лилося. Тоді вирішили міняти власне сальник. По ходу крім нього замінили ще прокладку клапанної кришки та передні гальмівні колодки. Промили двигун і залили польську оливу Lotos, традиційно 10w40, змінили усі фільтри.

Через місяць довелося змінити датчик рівня палива (поплавок старого набрався бензину і показував що хотів). Ще встрановлено новий правий підрульвий перемикач, оскільки думав що це через нього не бризкає водичка на скло. Але таки мабуть знов насос склоомивача...
Пробіги по 100-150 км/день. Заливаю ОККО 95 Євро, подобається
А, ще змінив акум. Старий помер, як виявилось потім десь дівся електроліт. Тепер крутить Ista з індикатором несправності.


помитий двигун та новий бензонасос


нова прокладка


новий акум з індикатором
__________________
і повіє огонь новий з Холодного Яру

Последний раз редактировалось W-r; 08.08.2012 в 21:00.
W-r вне форума   Ответить с цитированием