Так би мовити, на прохання читачів (користувачів)...
На зовсім новій машині, із першого дня помітив протікання ОхРід через кришку бачка. Кришку закрутив щільніше. Долив рідини до половини бачка. Почало давити рідину через патрубки двигуна. Піджав патрубки. Почало видавлювати рідину через патрубки, що входять до салону (пічка). Затягнув патрубки. Начебто перестало видавлювати рідину. ірНайкавіше почалос згодом. Поїхав на море. Гірські дороги і т.п. Трохи покатався. На дорозі до Києва защ 20 км від Сімферополя розірвало той самий патрубок,що входить у пічку. Закипів, але вчасно зупинився, коли показометр іще не зайшов у червону зону. Іще є у цому світі добрі люди, взяли за шнурок та відтягнули на підйомник. В резільтаті замінили той розірваний патрубок ну кришку бачка. Причому нова кришка не накручувалася, тому на стару кришку поставили нову прокладку із клапанцями. Декілька місяцій все було потім нормально. Потім почалося. Раз на тиждень треба доливати близько 200 г рідини. Пробував міняти кришки, купляв кришку начебто російську (чорного кольору) - її вистачило на 2 дні, перекосило клапан і 2 л рідини видавило. Пробував ставити стандартну кришку. Результат один - через декілька днів її підриває і потім вона просто не тримає тиск або теплове розширення матеріалів бачка і кришки. Заміна бачка результату не дала. Є у мене один корпус кришки який не прокручується (та що була із заводу), але зі всіма прокладками тиск в системі не тримається. Посійно іде шипіння з під кришки і запах рідини поки двигун не охолоне.
Така історія...
Варіанти про пробиту прокладку двигуна або трішину блоку не бачу сенсу бо двигун працює нормально... масла не їсть, витрата пального в нормі...
P.S. Сумую за першою машиною... Вона таких проблем не давала... До двигуна взагалі таких проблем не було, але ж вони начебто майже однакові.
Последний раз редактировалось IgorAndreev; 27.09.2012 в 20:24.
|