Можливо це й не всі маси, але все що знайшов:
- під панеллю, на шпильках кріплення пічки (але туди від тумблера ніяка проводка не заведена);
- на кузові, біля правої фари;
- на коробці;
- шпилька кріплення "улітки" на двигуні. Саме сюди заведена маса з тумблера + ще 2 масових проводи, які саме - не вичисляв, не було часу прослідковувати їх в загальному джгуті проводки.
Що робив - перевірив затяжку вищеназваних мас. Цілісність проводки не продзвонював, каюсь

Якщо в реле аварійки та тумблера газ/бенз спільна точки маси - можливе моргання лампочки бенза?
Для інформації: при роботі на газу через реле вимикається живлення бензонасосу, хоча сумніваюсь що це може бути причиною моргання. Робив
по цій схемі .