стрьомно шось їздити на 1 втулці в рейці... думав сьогодні поставлю ше одну...але бортік...не одну не поставиш...а віддавати токарю геморойно(поки найдеш ...поки випросиш шоб проточив.. ) ше одна валялась без діла...вирішив втулити з іншої сторони... лишньою небуде..хоть трошечки зменьшить вироботку основної втулки...
думав як зафіксувати...спиляти штопори не до кінця щоб туло залізла або посадити не епоксідку...вирішив просверлити 3 дирочки..
приложив втулку штопорами до корпуса відмітивде дирка буде...просверлив малим сверлом...потім більшим...отвори тришки менші чим з іншої сторони заводські (коперативні) підігнав надфільком...так само просвеллив 2 інші отвори...
прочистив корпус від стружки...
рейку в гарячу воду опустив.. нагрілась.. поки змастював всередині то втулка в воді розігрівалась... витягнув...залізла легесенько... хомутом вверх стягнув.. забив через деревяшку....тадааааа.втулк залізла.. якраз по розміру валявся ключ від штаби))) поки втулка мягка розпер її зсередини щоб штопори зайшли в отвори...
на вихідні промию вал від старої смазки... і буду собирати..