Цитата:
Сообщение от ZoZo-Vogel
вобсчем сьогоднеі настав тотальний песець. отже. ранок, старт. статр з піводберта. 30 сек на роздуми, поїхав. почало знов колбасити - на "газ" реагує з запізненням, давиться, оберти не набирає, сіпається. думав дотягну до 90С поїду - но фіг там. пройшов 30км, на невелику гірку ледве на "3". Розвернувся назад в місто. БУ показав Р0105,(була ще одна яка я не запам"ятав) ЕРР0404, ЕРР0606 Заїхав до діагностики. Провірили все (ну шо там можна провірити через якийсь шнур воткнутий коло бардачка". майстер сказав шо все в нормі і проблеми він не бачить. в процесі довго бурчали, ставили новий РХХ, ДПКВ, МЗ. Ніяких змін. Заїхав до ше одного - таж історія, нічого не знайшли. попутно переміряли тиск палива - 2,5-3,1 на різних режимах. З усього побаченого було зроблено висновок шо "впала" прошивка, і збоїть по лінії ДК. А ДК відключений. Тобто його нема і БК постійно бачить К1 1.00, на що майстер сказав що має бути 0,46. Вобщем говорено мені багато чого я не розумію. Вобщем сказано було шукати робий ЕБУ і з нього при помочі цього ж дядька і 200грн викачати "флеш" і залити в мій ЕБУ. Отже потрачено 50грн, 1/3 бака палива і результату не досягнуто(((
|
Я думаю що проблема не в ДАД. Ми миємо три помилки:
P0105-Некорректный сигнал в цепи датчика абсолютного давления воздуха
ERR0404-шаговый двигатель
ERR0606-превышение допустимых оборотов
З цих помилок можна зробити висновок, що мікас періодично отримує неправдиві дані про частоту обретів, а потім викидає помилки ДАД та РХХ, так як за таких великих обертів і тиск в рессивері і положення РХХ повинні бути зовсім інші. Тому тут або на датчик положення колінчатого валу налипло багато стружки, або десь нема доброго контакту в проводці цього датчика, що періодично спотворює сигнал з даного датчика.
Раджу почати розбір польотів з ДПКВ, викинути кучу грошей на новий ДАД і РХХ завжди встигнеш.