Показать сообщение отдельно
Старый 13.12.2012, 10:15   #1
XamiL
 
XamiL
 
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
По умолчанию Міряємо ток утєчки

Всім привіт.
Надумався я на днях замірять ток утєчки на своїй славуті, після того як вона в перший же мороз відмовилась заводитись (акум сів). Нічого "воєнного" в цій процедурі немає, але можливо кому інформація згодиться.
Ітак приступим, що для цього потрібно:
1. Шмат провода, довжиною ~30см.
2. Мультиметр.
3. Ключ на 10.
4. Кусачки.

Тепер стосовно порядку вимірювання, що за чим робити:
1. Знімаємо "+" клему з акумулятора (можна і "-", але я робив з плюсом), ключ на 10.
2. До знятой клеми прикручуємо один кінець попередньо заготовленого провода (п.1 вище).
3. Інший кінець провода прикручуєм до "+" клеми акумулятора.
4. Беремо мультиметр, чорний щуп в COM, червоний в 10А. Червоний щуп підключаємо до "+" акума; чорний прикручуємо до знятої клеми.
5. Вмикаємо мультиметр на режим вимірювання току. На дисплеї при цьому повинні бути нулі.
6. Кусачками перекусуємо провод, яким ми з'єднали клему та "+" акума (п.2-3).
7. На екрані мультиметра повинні зявитись циферки, які і покажуть поточний рівень споживання току.
З цього моменту можна починати гратись: ставити авто на сигналку, включати магнітолу, габарити і тд., при цьому спостерігаючи як змінюються покази на екрані мультиметра.

Власне мої циферки:
∙ Авто на сигналці - 20мА. Допускається ток утєчки до 50мА, якщо більше - потрібно шукати причину куда уходить заряд.
∙ Магнітола в режимі радіо або юзб - ~1А. (Мафон сонька, компонентна акустика 13", усь та саб відключені).
∙ Магнітола в режимі СД - до 6А на старті та при пошуку трека; ~1А в режимі програвання треку.
∙ Магнітола у вимкнутому стані (на екрані часікі показуються) - 0.5А!
∙ Обігрів заднього (порвано 2 нитки) ~5А.
∙ габарити ~2-3А.
∙ ближній ~5А.
∙ пічка, перша шв. ~5-6А.
∙ дальній (без габаритів) ~ 10А.
∙ освітлення салону - до півампера.
∙ освітлення багажника - 100мА.
В багажнику замість стандартної лампочки в мене приклеєно метр діодної стрічки - світла раз в 10 більше за стандартну лампу, а току потребує в 5 р. менше

За розряжений акум зря переживав, при моєму режимі поїздок - на роботу/з роботи (15км. в один бік), вкл. ближнє світло, музика, обігрів задньго, пічка на 1шв. - споживання току перевалює за 20А, так що акум тупо не встигає заряжатись. Раз на 2 тижні буду ставить його на підзарядку в гаражі.

На жаль фоток процесу не робив, але насправді все просто, думаю кому цікаво буде заміряти в себе - зможе провести цю процедуру без проблем.
XamiL вне форума   Ответить с цитированием