smelyanin, вчора придбав вольтметр-тахометр

Тепер питання як його туди втулити, куди "-" і провід з клемою я зрозумів... а ось де взяти провід з 12В - то питання

на СТО їхати не хочу бо знов з мене 3 шкури здеруть щоб 3 провідка пришпандьорити....
Їзжу вже 5 день, начебто все добре.... рецедивів небуло
Виникла ідея з цього приводу.... як встановлю тахометр то буду краще знати.... А можлива така ситуація, що, наприклад, коли я стою у пробці то в мене дуже низькі оберти на холостому ході, щоб крутити генератор? Ось він і не працював і розрядив аккум.... Бо як стою на холостому, то таке враження, що машина ось-ось заглохне.... Зараз я підсос трохи витягую щоб повисити оберти.
Може хто підскаже, бо я так і не знайшов інформації з цього приводу - куди підключити плюс тахометра-вольтметра(цікавлять подробиці, що відкрутити і до якого проводу примотати провід "+" тахометра)? Якщо вести до клемм АКБ, то чи не розрядить він саму батарею? Я здогадуюсь, що необхідно підключати так, щоб тахометр увімкався разом із ввімкненням запалення, правильно?