Сфоткай генератор. З того боку де у нього підключені проводи. Якщо це "жигулівський", то у нього РР бере дані з проводка, що виходить з самого генератора. Ця напруга, як правило, дещо вища, ніж у боротовій мережі і тоді взимку акумулятор постійно недозаряджається. У такому разі треба на РР подавати напругу ПІСЛЯ зама запалювання, або в розрив цього провідка ставити діод. РР буде "думати", що вихідна напруга на вольт-півтора менша й додасть цих вольт-півтора. Я собі так зробив і забув, що таке розряджений акумулятор. Та й фари світять трохи яскравіше, що досить таки приємний бонус.
Але починати реба таки з визначення напруги на клемах акумулятора за різних обставин: все вимкнено, старт, мотор на холостих, мотор на підвищених, увімкнені фари+пічка+обігрів скла... Тоді буде зрозумілою картина електричного балансу. Якщо вона буде без патологій, значить десь є "плаваюча" несправність: погпний контакт и замикання на "масу", або навіть зайвий споживач...
__________________
Мы - охотники за удачей, птицей цвета "ультрамарин"!
|