Показать сообщение отдельно
Старый 26.12.2012, 13:04   #88
RRR
 
Адрес: Киев, Воскресенка
Сообщений: 925
Машина: ЗАЗ-110206, Renault Fluence
Длина: 5730мкм
Диаметр: 40мм
По умолчанию

Так, з гайкою - це вихід "+". А вище й лівіше провідок, який виходить з корпусу і повертається назад - це управління напругою.

"Був випадок на днях, який мене зацікавив... я грів машину після нічної парковки. Вона працювала-працювала потім бац... і фари загорілись яскравіше і оберти двигуна збільшились ні з того ні з сього...." - може поганий контакт? У тут він від вібрації поновився? А може щітки залипають чи колекор брудний у генераторі і він регулярно не видає напругу? В принципі, на реле напруги вже йдуть нові щітки. Спробуй його замінити на справне.
__________________
Мы - охотники за удачей, птицей цвета "ультрамарин"!
RRR вне форума   Ответить с цитированием