Показать сообщение отдельно
Старый 31.12.2012, 13:03   #309
IgorAndreev
 
IgorAndreev
 
Адрес: Kyiv, Харьковский р-н
Возраст: 46
Сообщений: 162
Машина: Slavuta 1,2 L была; Sens 1,3SX
Длина: 1190мкм
Диаметр: 36мм
По умолчанию

Так як писав цій темі раніше, то продовжу...
Питання системи охолодження останніми днями стала дуже швидко прогресувати...
Проблема стала у закипанні двигуна під час руху. Варто "дати машині під хвіст" як закипання гарантоване. Заміна термостатів результату не дало. нещодавно розірвало (вдруге) патрубок пічки. Весь тосол витік, перегрів двигуна. Патрубок замінили. Через день машина закипіла знову. Патрубки цілі, але тосол вигнало у бачок. Еффект один. На ХХ все більш менш терпимо. Двигун прогрівається, термостат відкривається, вентилятор вмикається. Але є одна особливість - якщо добряче газанути, з під двигуна іде якась пара. Ця пара ні чим не пахне, ні бензином, ні тосолом. Начебто просто гаряча пара... Причому при підгазовці парує інтенсивніше, а на ХХ цього практично не видно, хоча двигун всеодно гарячий...
При закипанні двигуна весь бачок заповнений рідиною, при спробі відкрутити пробку воду видавлює дуже сильно (пробка тримає тиск ?). ПРи зупинці двигуна через деякий час рідина з бачка провалюється у двигун, а бульбашки виходять у бачок...
Як висновок зараз на машині мрожна їхати не більше 60 км/год. Трохи більше - і все, кипіння. Сто разів уже звивав - заливав рідину у двигун, сміття там немає, до моменту ввімкнення вентиляторів на ХХ - рідіатор гарячий, коли вентилятори вмикаються вони дмуитть гарячим повітрям.
Яка думка у фахівців - це можуть бути прокладки у двигуні, що гази з двигуна попадають у тосол... із відповідними наслідками. Масла в тосолі немає, тосолу в маслі немає. Витрата пального десь місяці два тому зрозла на літр, свічки чисті.
IgorAndreev вне форума   Ответить с цитированием