Ітак,відрегулював я карбюратор і зробив заміри:
Оберти 750-800 об на хв.
Без навантаження - 14,1В
Дальнє світло+3 режим пічки + підігрів скла+магнітола - 12,8 - 13В...
Як додадати обертів до 1500-2000 напруга стає 14,4 і незмінна від навантаження.
Що саме цікаве, як перемикаюсь на газ, то напруга на холостих просідає до 12,6 -12,8 з наватаженням ближнє світло+магнітола+1-й режим пічки. Як додати обертів то стая 14,4 В. Це з новим Регулятором Напруги.... зі старим було ще більше... Ось відповідь на запитання, чому сів АКБ під час руху.
ВИходить що при навантаженні пічка+світло+магнітола - 13,5В на бензині і 12,8В - на газу
Що скажете? ЧИ повинна на газу напруга просідати сильніше ніж на бензині на холостих обертах, чи їхати по гарантії на ремонт ГБО?
__________________
Починаючий славутовод
Последний раз редактировалось Vlad1103; 04.01.2013 в 18:05.
|