Показать сообщение отдельно
Старый 04.01.2013, 18:02   #131
Vlad1103
 
Vlad1103
 
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Ітак,відрегулював я карбюратор і зробив заміри:
Оберти 750-800 об на хв.
Без навантаження - 14,1В
Дальнє світло+3 режим пічки + підігрів скла+магнітола - 12,8 - 13В...
Як додадати обертів до 1500-2000 напруга стає 14,4 і незмінна від навантаження.

Що саме цікаве, як перемикаюсь на газ, то напруга на холостих просідає до 12,6 -12,8 з наватаженням ближнє світло+магнітола+1-й режим пічки. Як додати обертів то стая 14,4 В. Це з новим Регулятором Напруги.... зі старим було ще більше... Ось відповідь на запитання, чому сів АКБ під час руху.

ВИходить що при навантаженні пічка+світло+магнітола - 13,5В на бензині і 12,8В - на газу
Що скажете? ЧИ повинна на газу напруга просідати сильніше ніж на бензині на холостих обертах, чи їхати по гарантії на ремонт ГБО?
__________________
Починаючий славутовод

Последний раз редактировалось Vlad1103; 04.01.2013 в 18:05.
Vlad1103 вне форума   Ответить с цитированием