Показать сообщение отдельно
Старый 25.01.2013, 10:04   #2467
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,195
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Rustavela Посмотреть сообщение
Вопрос знатокам. В теплое время года, по городу расход топлива был приблизительно 8 л. на 100 км. Сейчас смотрю что расход приблизительно литров 12. И вот думаю, стоит гнать к карбюраторщику, или это все из за прогрева машины, и из меньшей скорости движения в зимнее время?
На інжекторі при температурі двигуна -20, прогрів починається з відмітки >=4л/год, при прогріві так порядка до 40 градусів він падає на відмітку приблизно 1,5л/год. Навіть якщо припустити що з -20 до 40 градусів ми гріємо всього 5 хвилин з мінімальним розходом 1,5л/год, ми спалимо 0,125л бензину за прогрів. Відніми ці прогріви від кількості залитого бензину, і отримаєш літній розхід.

Якщо машина карбова то витрати на прогрів будуть ще більші, так як розпилення холодного бензину гірше, оберти холостого з підсосом вищі, та нема поправки кута запалювання від температури.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир на форуме