Цитата:
Сообщение от Rustavela
Вопрос знатокам. В теплое время года, по городу расход топлива был приблизительно 8 л. на 100 км. Сейчас смотрю что расход приблизительно литров 12. И вот думаю, стоит гнать к карбюраторщику, или это все из за прогрева машины, и из меньшей скорости движения в зимнее время?
|
На інжекторі при температурі двигуна -20, прогрів починається з відмітки >=4л/год, при прогріві так порядка до 40 градусів він падає на відмітку приблизно 1,5л/год. Навіть якщо припустити що з -20 до 40 градусів ми гріємо всього 5 хвилин з мінімальним розходом 1,5л/год, ми спалимо 0,125л бензину за прогрів. Відніми ці прогріви від кількості залитого бензину, і отримаєш літній розхід.
Якщо машина карбова то витрати на прогрів будуть ще більші, так як розпилення холодного бензину гірше, оберти холостого з підсосом вищі, та нема поправки кута запалювання від температури.