30.01.2013, 09:49
|
#3027
|
♂
Адрес: Винница, Киев
Возраст: 34
Сообщений: 5,167
Машина: Tavria Nova 1.3Li, LPG4 Stag
Длина: 8220мкм
|
Цитата:
Сообщение от Alexxx_1982
Та проблему швидко вирішив.
Сирога, при -15 проблем із пуском не було, слизить він також ну і уйх із ним.
А про електро ще не думав, нада буде в живу побачити, помацати, а там вирішено буде. 
попередній насос прослужив від 07.08.року, і проблем із ним не було до сьогодні, перетерлась діафрагма об ті метал.тарілки, що їх тримають, і так я вважаю що для оригінального даазовського насоса це дуже добре, хоча верх у ньому гууд, клапана тримають, можливо заміню діафрагми, залию керосином, на патрубки пробочки та прозапас в ящик до ЗИПа положу, на всяк випадок, щоб доїхати..
|
Можеш подивитися на моїй машині
Цитата:
Сообщение от Alexxx_1982
Ну возити із собою трос, 2ремені, дх, комутатор, колісні гайки, тощо,не так і важко, і місця не баґато займуть,но саме ці дрібнички можуть в дорозі зрушити автівку, бо із викруткою навряд чи здвинеш авто із порваним ременем, чи згорівшим дх чи комутатором.
|
дх і комутатор заміняє на аварійне зажиганіє. А рімєнь полюбому має бути
Последний раз редактировалось Serioga; 30.01.2013 в 09:53.
|
|
0 (0)
|