Цитата:
Сообщение от ElectricMobile
Оскільки прогрес не стоїть на місці, з’являються все нові і нові типи акумуляторів.
Наприклад LiFePO4 акумулятори не втрачають ємність так сильно від морозів як свинцеві (20% проти 80%).
Працюють успішно і при -50. Але 12в LiFePO4 акумулятори дорого коштують, є сенс брати 4 ячейки (3.2в) і вмикати їх послідовно.
Ресурс LiFePO4 акумуляторів більший а ніж у свинцевих.
Ціна на них не набагато вища за фірмові свинцеві.
Звісно, для Таврії це буде занадто дороге задоволення, але для інших машин є доцільним заміняти свинцевий акумулятор на LiFePO4 (чи Lipo).
Ще один плюс у тому, що можна пласкі ячейки
Економічне обґрунтування можна почитати тут:
_http://electricmobile.ru/forum/viewtopic.php?p=20528#p20528
Давайте обговоримо.
П.С. Цей лінк зробив неактивним(копіюйте і стирайте підкреслення на початку), якщо модератори дозволять - зроблю активним.
|
Я проводил тест, и даже выкладывал результаты тут на форуме.
4 ячейки оригинальныйх банок 123 systems 2300 не могут провернуть даже горячий двигатель.
8 банок, 4 последовательно, 2 параллельно без проблем проворачивают горячий двигатель.
Но, это емкость получается 4600 mah и 240А пиковый ток.
Чтобы получить хотя-бы 600А тока, нужно 5 банок в параллель, 4 последовательно.
А это уже 20 банок в сумме.
Хорошо, если получится купить банки по 10$, это была бы отличная цена.
Итого 200$.
Прослужат ли они 10 лет? я думаю врядли. За эти деньги можно купить 4 обычных аккума, который стопудов проходят по 2.5 года.
Неоригинальные банки это вздрочь. Они во первых ток отдают в два раза меньше, во вторых умирают в два раза быстрее.
Так что тема актуальна для владельцев феррари, которые борются за каждый килограмм веса.