Показать сообщение отдельно
Старый 02.02.2013, 14:03   #19
Twister
 
Twister
 
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

як я говорив в минулому записі що відразу після ралі-спринту розірбрався нарешті з тормозами ..
я вважаю що це повинен зробити кожен хто переходить на ВАЗ ходову інакше те що
після переходу тормозами не назвеш!!

Був куплений ваз ГТЦ і в народі так званий колдун (Регулятор тормозних зусиль) про колдуна поговоримо пізніше. Сам це все ставити не хотів, тому звернувся до ромкозема


Так як вазовські гальмівні циліндри значно більші в об"ємі то стандартного ГТЦ катастрофічно не вистачало, тому час від часу потрібно було качнути пару раз що тормоза схопили + педаль брала тільки по середині коли в стоку відразу зверху .. Поставили ГТЦ тепер його вистачає щоб нормально працювали торм. циліндри


На рахунок колдуна, взагалі не знаю як їздити на тормзной системі від ВАЗ без нього ... коли був асфальт дискомфорту не помічалося, от коли почалися дощі вже був якийсь дискомфорт, а на снігу взагалі не відчував себе комфортно трошки пережмеш тормоз і відразу жопа тікає .. я вже мовчу як я мучився на ралі, або при екстренному тормозінні)) після утснаовки тепер блокуються рівномірно 4 колеса .. правда ніяк не можу вибратис і налаштувати його добре, але жопа НЕ переторможує швидше передка і це радує

ну і ось як це все виглядає:




фото не втановлення і окремо виточеного ковпачка пропали .. так як почистив картку фотіка і не скинув на комп (

ПІДСУМОК: тормозитсья тепер все супер, нарешті можна сказати що тормоза працюють .. тепер не можу чекатись весни щоб протестувати це все на широкий резині і сухому асфальті)
__________________
Бортовичок:
http://www.drive2.ru/cars/zaz/1103/1103/twister-lviv/
Twister вне форума   Ответить с цитированием