Показать сообщение отдельно
Старый 25.02.2013, 16:25   #9
Vlad1103
 
Vlad1103
 
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

В минулу пятницю під час поїздки з роботи загорілася контрольна лампа АКБ в "пів накала". По приїзду додому було з"ясовано, що генератор не тримає напругу. На холостих 14,4В але як ввімкнути пічку чи ближнє світло то вся напруга падає до 12,1В.

Розібрав генератор, і на діодному мосту виявив підплавлений діод. Замінив діодний міст - все стало чудово.

При купівлі нового діодного мосту я помітив, що в мене на рідному блоці є 2 дротики - один йде на реле-регулятор - а другий на штекер виводу "0" генератора. А на нових діодних мостах всього лише один дріт, що йде на реле регулятор. Думав необхідно буде паяти, але виявилося - вивід "0" генератора на новому діодному мосту вбудований, і на кришці генератора якраз під нього є отвір. (генератор 372.3701)
__________________
Починаючий славутовод
Vlad1103 вне форума   Ответить с цитированием