Показать сообщение отдельно
Старый 11.06.2007, 09:55   #25
Oлег
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Едем в отпуск на машине - или как сделать дорогу ком

Цитата:
Сообщение от Holloween

От, власне, тому він і схрещує руки, щоб при проведенні перехвату одна рука ЗАВЖДИ контролювала кермо та його (керма) положення, тобто положення керованих коліс. А оскільки він дійсно профессіонал-спортсмен, для ньго природнь тримати кермо в положенні "за п'ятнадцять третя" (ще можливий варіант "за десять друга"). Таким чином перехрестивши руки ми маємо поворот керма точно на 180 :!: і, якщо нам потрібно і далі повертати кермо, то в цій точці йде перехват. Напевно на тому кадрі, що Ви побачили, власне і було положення рук після/в момент перехвату.
Перехвату там не було. Він потримав так кермо секунд 3-4 і повернув його назад на 180 градусів в початкове положення. Якщо б він їхав не по автодромі, а наприклад по бруківці, і в цей момент одне з коліс вибило на ямі, не думаю що при такому положенні рук він зміг би втримати кермо, або вразі чого зробити швидко перехват, щоб повернути руль далі.
Вважаю правильним тільки _переставляння_ рук при будь-якому повороті, щоб руки приблизно завжди стояли в положенні п’ятнадцять по дев’ятій, або за п’ятнадцять третя :-) Тому що тільки так одна рука зажди прямо і міцно тримає кермо, в той момент як друга переставляється...

Цитата:
Сообщение от Holloween
Цитата:
Сообщение от Oleh86
В мене, наприклад, так руки перекривити не виходить ніяк - ну не природньо це...
Можливо Ви невірно сидите за кермом
Швидше, напевно, тому що в мене нема гідропідсилювача і я так розслаблятися ще не навчився.

Цитата:
Сообщение от Holloween
Цитата:
Сообщение от Oleh86
P.S. Як Ви думаєте, він хоча б одною рукою тримався за руль, коли порпався в бардачку?
Майже впевнений, що так, але сидів він точно неприродньо. А вибух переднього колеса навідь на швидкості 50км/год - це
А чому вибухнуло? Може в яму попало?
  Ответить с цитированием