Цитата:
Сообщение от Holloween
От, власне, тому він і схрещує руки, щоб при проведенні перехвату одна рука ЗАВЖДИ контролювала кермо та його (керма) положення, тобто положення керованих коліс. А оскільки він дійсно профессіонал-спортсмен, для ньго природнь тримати кермо в положенні "за п'ятнадцять третя" (ще можливий варіант "за десять друга"). Таким чином перехрестивши руки ми маємо поворот керма точно на 180 :!: і, якщо нам потрібно і далі повертати кермо, то в цій точці йде перехват. Напевно на тому кадрі, що Ви побачили, власне і було положення рук після/в момент перехвату.
|
Перехвату там не було. Він потримав так кермо секунд 3-4 і повернув його назад на 180 градусів в початкове положення. Якщо б він їхав не по автодромі, а наприклад по бруківці, і в цей момент одне з коліс вибило на ямі, не думаю що при такому положенні рук він зміг би втримати кермо, або вразі чого зробити швидко перехват, щоб повернути руль далі.
Вважаю правильним тільки _переставляння_ рук при будь-якому повороті, щоб руки приблизно завжди стояли в положенні п’ятнадцять по дев’ятій, або за п’ятнадцять третя :-) Тому що тільки так одна рука зажди прямо і міцно тримає кермо, в той момент як друга переставляється...
Цитата:
Сообщение от Holloween
Цитата:
Сообщение от Oleh86
В мене, наприклад, так руки перекривити не виходить ніяк  - ну не природньо це...
|
Можливо Ви невірно сидите за кермом
|
Швидше, напевно, тому що в мене нема гідропідсилювача і я так розслаблятися ще не навчився.
Цитата:
Сообщение от Holloween
Цитата:
Сообщение от Oleh86
P.S. Як Ви думаєте, він хоча б одною рукою тримався за руль, коли порпався в бардачку? 
|
Майже впевнений, що так, але сидів він точно неприродньо. А вибух переднього колеса навідь на швидкості 50км/год - це 
|
А чому вибухнуло? Може в яму попало?