Цитата:
Сообщение от Holloween
Да причем здесь расслабляться? :shock:
При правильном прохождении знакомого поворота на скорости профессионал ЗНАЕТ (максимальный) угол поворота рулевого колеса, на который его (руль) нужно повернуть в точке входа в поворот. В повороте (стандартном) руль доворачивать не нужно, только распускать.
|
Професіональний водій це все робить на рівні рефлексів, навіть не задумуючись. Тому що думати, наприклад гонщикам раллі, нема коли - працює тільки реакція і рефлекси. (ну і ще штурман

)
Ви коли підходите до сходів, то теж знаєте максимальну висоту на яку можете підняти ноги і відразу розраховуєте висоту сходинки? Ви просто йдете по сходах, навіть не задумуючись на тим, як це у вас виходить. Працюють рефлекси, а Ви в той час, наприклад, читаєте СМС на телефоні, навіть не дивлячись на сходи.
Таким самим повинно бути водіння машини. Головне виробити правильні рефлекси
Цитата:
Сообщение от Holloween
Я имел в виду не только каждодневную езду, а, например, маневр при заносе задней оси на льду: после быстрого поворота в сторону заноса (до упора) НЕ ДОЖИДАЯСЬ РЕАКЦИИ МАШИНЫ - колеса прямо.
Хотя это полезно (на мой взгляд - нужно) и при каждодневной езде.
|
За декілька десятків разів виробиться рефлекс

, який просто буде заставляти Вас правильно і навіть не думаючи ставити ті ж колеса прямо. Тобто на руль дививтися вже не буде потреби. До речі, хіба колеса потрібно ставити прямо? чи може трохи далі повертати і далі в протележну сторону, щоб вирівняти занос задньої частини машини? Мультик "Тачки" дивилися? :-)