Показать сообщение отдельно
Старый 24.05.2013, 06:57   #66
djslem
 
Адрес: західна Україна, Івано-Франківськ
Возраст: 48
Сообщений: 494
Машина: ТН 1,2L; VW Caddy
Длина: 1610мкм
Диаметр: 31мм
По умолчанию

тут справа швидше в направляючих супорта. Розберіть і відрегулюйте плавний хід супорта. Він має бути легким. Рукою переміщуватись без зусиль. А регулюється просто. Відкрутіть дві гайки кріплення направляючих та закручуйте почергово (спочатку пів обороту однієї, потім пів обороту другої. І так до повної затяжки. В кінці провіряємо рукою вільний хід скоби. Якщо заїдає, то відпускаємо спочатку одну гайку,на пів оберта. Пробуємо хід. Все гаразд. затягуємо. Провіряємо хід. Заїдає. Проводимо схожу маніпуляцію з другою гайкою.). Зверніть увагу на пильники направляючих. При пошкодженні, або втраті еластичності бажано поміняти пильники. Попередньо змазати тоненьким слоєм літолу/графітки сам палець направляющої.
__________________
"Свобода - це не те, що вам дали. Це - те, що у вас не можна відняти."
Вольтер
djslem вне форума   Ответить с цитированием