Показать сообщение отдельно
Старый 06.06.2013, 10:11   #10
XamiL
 
XamiL
 
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 35мм
По умолчанию

А от і я!Не ждали?
Я й сам думав вже в бортовик не писать, але на днях згадав що колись вів таку штуку, та й надумав відписаться. Пишу не для когось (кого цікавить бортовик ще однієї славути?), але для себе - через роки приємно та цікаво перечитати свої ж записи.
Отже сьогодні 06.06.2013, на одометрі 166677км. Коли брав машину думав що і до 100ткм не доїжджу, а тут скоро на третю сотню піде!
Машинка в мене вже 6 років, бувало по всякому але більше позитиву. Частенько бували моменти, коли думав "продам нафіг і куплю якусь іномарку, віком як я, там хоч комфорту побільше"; думки такі приходили в основному коли друзі/знайомі обзаводились новими машинками. Але порозмисливши тверезо завжди приходив до думки, що продати завжди встигну, а от реальної заміни, якщо немає хоча б 5-8туо. відкладених, не знайти.
Славутка ж ні разу не підводила, де б тільки не їздили, завжди повертались додому своїм ходом. Було, правда, кілька випадків коли в гараж на шнурку притягали (порвався ремінь грм, про що писав вище; настали гайки ШРУСу). Бувало кілька раз що не дотягував до заправки, їду на газу з впевненістю що ще є кілька літрів бензу, тут закінчується газ, і я прозріваю що бенз теж закінчився, кілька місяців тому В таких випадках видзвонював хто з знайомих на колесах, щоб дотягнули до найближчої заправки.
Вже стало традицією ставати кожної весни на капітальний ремонт ходової (заміна шарових/рульових тяг + по ситуації), що в принципі виправдано, дивлячись на стан наших доріг після зими. Також перед зимою капітальний огляд ходової, але там вже дивлюсь по ситуації, що підтягнути а що під заміну.
Вище писав що були покоцані і запаяні бампера - минулої зими наважився на покраску переднього і заднього, що в принципі і правильно, а то з подертими бамперами машина виглядає як корч 20-тилітній. Почала Славка рижіти в проблемних місцях - стики на задніх порогах, довелось відразу зробити. Зачистили до металу, прогрунтували, пофарбували, пороги обробили бараніком; заодно ще раз промовілили - так що машина тепер як з салону ))
Що ще з основного написати... Кожного року їздим або в крим (овер 1000км в один бік), або в карпати (трохи ближче) + маса поїздок по області; кілометраж на одометрі набігає дуже швидко.
Замість бортовика завів собі доку в гуглдокс, куда стараюсь записувати всі роботи по машині, шкода що не завжди записував пробіг а лише дату. Увесь спиок викладати не бачу сенсу, тому випишу основне:
- 08.2011 - заміна щеплення (2 раз за увесь пробіг). Поставили таке ж як і було H&S.
- 01.2012 - пофарбовано передній та задній бампера. Тоді ж встановлено люксові зеркала.
- 03.2012 - заміна резонатора, поставив від карбюраторної.
- 03.2012 - заміна всіх ВВ проводів, поставив силіконові Тесла.
- 04.2012 - в довісок до верхньої встановив нижню передню розпорку; заміна подушок двигуна (нафіга питається? старі ще були в нормальному стані); заміна ременя ГРМ та ременя генератора.
- 05.2012 - нова магнітола (SONY з юсб і мп3 ), замінив прикурювач.
- 08.2012 - заміна газових упорів багажника. Один з старих наказав довго жити, поміняв пару.
- 08.2012 - заміна ремкоплекта редуктора, настройка ГБО (~155ткм). На старій мембрані відїздив 125ткм., газовики як дізнались в шоці були, казали що ресурс мембрани не більше 60-80ткм.
- 09.2012 - заміна масла в коробці. Відрегулював та вдоскононалив кулісу згідно ФАКа на форумі. Передачі стали вмикатись чіткіше, хоча я й до цього не жалівся.
- 10.2012 - заміна модуля запалювання. Поставив аналог від ОМЕГА, нарікань на роботу немає (вже біля 10ткм наїздив на ньому).
- 11.2012 - поставив веєрну форсунку омивача
- 12.2012 - по дорозі на роботу "гавкнув" лівий зовн. ШРУС. Замінили в той же день(~160ткм).
- 01.2013 - замінив усілок на PowerAcoustik A300
- 01.2013 - поставив лінзований ксенон:
  • поліроване скло фар;
  • блоки Mitsumi Slim;
  • біксенонові лінзи морімото Н1;
  • лампи Тесла Н1;
  • реле на кожну фару.

- 04.2013 - від гріха подалі замінено лівий зовнішній ШРУС, вже починав похрустувать.

З основного все, дрібниць тіпа планової заміни елементів ходової та мастила не описував.

Що хочеться відмітити окремо - на авто стоїть рідний трос щеплення ))) Раніше скільки наслухався про проблеми з цим тросом, що разом з машиною купив і його на всяк випадок, так і катається в багажнику з 2007р.
Після зп планую купить нові ковпаки, якщо не забуду викладу пару фоточек машинки.

Последний раз редактировалось XamiL; 13.08.2013 в 19:28.
XamiL вне форума