Підпишусь і я на цю тему.
Я от спочатку став джаговодом, а пізніше ще й Таврію Пікап докупив. Обидві машини радують. Джагі для сім'ї, Таврія для роботи. Джагі брав в 2010 році перед подорожчанням. Брав Джагі тільки тому, що в порівнянні з Кімою більший багажник і в порівнянні з Амулетом Джагі всетаки китайської зборки без втручання совкових ТАЗо/ВАЗопромів. Машиною задоволений пробіг на сьогодні 12000. Усі ТО проходив по регламенту. З поломок за першу зиму в гаражі сів акумулятор (правда як пізніше стало відомо що через не виключену підсвітку багажника). Але на СТО мені його замінили по гарантії на новий. Так і краще. Виключення підсвітки поремонтували на ТО-1, а я скоріше позбувся цієї проблеми заміною стандартного плафона на плафон від ВАЗа з кнопкою виключення.
З тюнінга тільки тонування і плафон з виключенням в багажник

.
Короче Китай рулить.