Показать сообщение отдельно
Старый 23.08.2005, 11:12   #10
Леонід
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Славута 1.3 Лі+ГБО

Цитата:
Сообщение от Sarich
Кто нибудь ставил ГБО на полный инжектор 110218-40 ?
Поставив вчора на Славуту з неповним інжектором (з СО-потенціометром) ГБО обладнання. Редуктор і балон (50 л) італійські та кучка польських компонент. Роботу виконали на протязі дня (я пристуній не був) за 350 убитих єнотів. Виконали на "Газовику" у Вишневому. Перші враження непогані, особливо, коли розплачуєшся за заправлену кількість газу. В динаміці особливих змін поки не помічаю. Так сталося, що коли йшов забирати свою машину побачив Тавра 1.3Лі біла газо-заправки. Порозмовляв, хлопець сказав, що ніяких нарікань на роботі на газу інжектора немає. Це, чесно кажучи, придало бадьорості. В такому стані (бадьорому) я був поки не приїхав додому. Заводжу машину, а її так ковбасить на холостому і такий свист стоїть під капотом, що аж страшно стало. Стрілка економайзера ушла вліво і там залишаеться. Я одразу поїхав до встановлювальників, мол, чи має вона так шипіти. Виявилося, що я загубив гумову заглушку з трійника, який з"єднує ресивер з економайзером і він всмоктує повітря зі смачним писком. Придумали тимчасову заглушку і все стало в нормі.
На вихідних зроблю фотографії і викладу на вітці. З запаленням нічого не рекомендували робити. А сам дізнавався, що чіп-тюнінг під газ коштує 100 американських рублів і, головне, НІЯКИХ гарантій не дають (це на автозоні). Аж їде, і це головне. Соьгодні проїхався в МРЕВ і дізнався, що потрібно буде розкошелитися на більше ніж 200 грн. Отакі ось справи
  Ответить с цитированием