Показать сообщение отдельно
Старый 09.12.2013, 11:22   #710
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,193
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Моторчик від тойоти короли.


Відпишусь про результати своєї модернізації.

По шуму, на холодну на першій швидкості трохи тихіше ніж стоковий моторчик, даються в знаки стики орла з пічкою та всякі там направляйки і вставлені в орел повітрепроводи, на вищих швидкостях тихіше ніж на рідному моторчику. Але коли двигун виходить на робочу температуру, то відчувається тільки легке шипіння на першій швидкості.

На першій швидкості якщо відкрити подачу в ноги то дує тепле повітря зі всіх щілин, тобто і на скло і центральний і бокові і заднім пасажирам іде тепло. Хоча якщо закрити подачу в ноги то салон прогрівається скоріше. На днях зробив перфорацію в нижній кромці задніх дверних карт (вийшло по 17 отворім діатером 10 мм), а також у пластмасових заглушках якими були закриті нижні технологічні вікна задніх дверей, на стоячій машині в включеній пічці додався непоганий сквознячок з щілин між задніми дверками.

По трасі коли відкрита подача в ноки включаю моторчик на перші швидкість, на швидкості 70-80 кмг природної циркуляції не вистарчає.

Якщо в двох словах, то в салоні тепер тепло, сухо і вікна не потіють.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием