Показать сообщение отдельно
Старый 28.09.2007, 13:23   #4
Kostyan
 
Адрес: Киев - Вишневое
Сообщений: 539
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Re: Re: ПРосят рассказать о Таврии для статьи...

Цитата:
Сообщение от Оля Гнатів
тут вже можу подякувати Kostyan за вичерпний опис цільової аудиторії з мене пиво :wink: або пропозиція стати героєм статті))))
Ольго, вітаю на форумі!

Героєм статті, як вже зазначили вище, мене робити недоцільно, та й в мене бажання особливого немає. Я їздив на Таврії трохи менше 2-х років (якщо брати мою класифікацію цільових груп, то я був з першої групи ), зараз експлуатую зовсім інший автомобіль. Якщо будете щось писати у вигляді інтервью, то можете зробити посилання, тобто на Ваш розсуд.

Що стосується експлуатаційних характеристик авто, то Вам дійсно слід поспілкуватися із СВА.Том. Він по технічній частині можете дати цілком об'ективну оцінку, в т.ч. у порівнянні з іншими марками.

Але, на мою думку, слід ще й розповісти про досягнення Таврії, скоріше не самої машини, а її власників Тавроводів.
Чисельні перемоги у змаганнях з автозвуку, перемоги у раллі, інші досягнення власників...
Крім того, є клас Тавроводів, для яких Таврія-Славута, це улюблений конструктор. Нещодавно на Тавроосені спілкувався з одним із "старожил" цього клубу-форуму Олегом Ренджером. Його товариші "вдосконалили" звичайну Таврію, причому двигун і коробку залишили рідними, тільки доробили "так як треба", фактично, зробили те, як це мало бути с заводу. Ця Таврія на драгу 402 м прийшла на хвості у Subaru WRX.
Доречі цього року Олег привіз 2-ге місце з осіннього кримскього раллі, на якій машині він взяв кубок за 2-ге місце, напевно, вже здогадуєтесь...
... та інші досягнення. Доречі, по частині досягень більше інформації Вам може надати Ксю. В неї також мають бути контакти і ОлдДеда, і СВАТа.

Тому, якщо будуть ще якісь питання - звертайтесь.
__________________
Автомобиль благотворно повлиял на состояние нравов: конокрадство почти прекратилось.
Kostyan вне форума   Ответить с цитированием